- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Patříme mezi přední výrobce nejen balených baget a sendvičů v Evropě. Náš výrobní závod v Žiželicích nad Cidlinou patří mezi nejmodernější potravinářské provozy. Z pěti distribučních center ve třech zemích denně zásobujeme napřímo většinu našich zákazníků. Ten, kdo chce v práci dělat skutečně na nových věcech, má vášeň pro detail a nechce si jen odfajfknout kolonku v životopise, je možná už tak trochu náš člověk.
Bageterie Boulevard je moderní, dynamicky se rozvíjející koncept restaurací rychlého občerstvení.V současné době je otevřeno více než 25 poboček v rámci České republiky a zahraničí.
Nikdo nespadl učený z nebe, proto je nutné nejdříve perfektně zvládnout práci na pobočce (pozice crew 110,–/h) a následně si udělat certifikaci na SHIFT LEADER (přibližná doba 3 měsíce)
Vaší náplní práce jako vedoucího bude:
vedení svěřené směny a dohled nad restaurací
zodpovědnost za kvalitu vydávaných produktů i zákaznického servisu
organizace a motivace týmu
školení nových zaměstnanců
Co od vás budeme požadovat?
Zkušenost s vedením týmu v oboru gastronomie
Ochotu a chuť se dál rozvíjet
Proaktivní přístup
Časovou flexibilitu
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Ochotu pracovat ve směnném provozu
Trestní bezúhonnost
Co vám můžeme nabídnout?
Zajímavé mzdové ohodnocení
Podíl z tržby
Dotované stravování
Příspěvek na mobilní telefon
Smlouvu na hlavní pracovní úvazek na dobu neurčitou
Slevu na produkty Bageterie boulevard
Výbornou příležitost pro nastartování pracovní kariéry
Zázemí úspěšné a stabilní české společnosti
Možnost kariérního růstu v rámci ČR i v zahraničí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?