- Plný úvazek
Jste absolvent/ka a nemáte žádné zkušenosti? Skvělé! Ozvěte se nám… Všechno, co budete pro práci potřebovat, Vás rádi naučíme.
Vyrábíme a dodáváme nábytek do všech typů komerčních prostor. Zařizujeme administrativní budovy, výrobní a průmyslové objekty, hotely, restaurace, školy a školky…
A hledáme nové kolegy/ně pro administrativní podporu obchodního týmu. Chcete nasbírat zkušenosti z praxe a něco nového se naučit? Přidejte se k nám!
Co od nás můžete očekávat?
- nejprve Vás řádně a důkladně zaškolíme do sortimentu a procesu zpracování cenových nabídek a objednávek
- naučíme Vás pracovat ve firemním SW a všech systémech, které ve firmě používáme
- absolvujete komunikační školení a dozvíte se vše o interních procesech
- budete pravou i levou rukou našich obchodníků
- budete pracovat v uvolněném, neformálním prostředí
Co Vás čeká?
- poměrně dost administrativy – budete pomáhat obchodníkům se zpracováním cenových nabídek a přípravou podkladů pro výběrová řízení
- přiměřená dávka komunikace – budete s klienty řešit termíny závozů a montáží, upřesňovat jejich požadavky a odpovídat na produktové dotazy
- hodně samostatnosti – budete samostatně vyřizovat drobné objednávky
Co byste měl/a umět?
- docela dobře MS Office nebo Office 365 (zejména Excel, Word, Outlook)
- dobře ovládat český jazyk v mluveném i písemném projevu
- nebát se komunikovat
- být samostatný/á a kreativní
- řídit osobní automobil
A co Vám nabízíme my?
- v první řadě odrazový můstek k dalšímu růstu – jako asistent/ka se naučíte hodně o projektování interiérů, získáte základní obchodní dovednosti a pochopíte administrativní procesy
- získáte spoustu zkušeností a zajímavých kontaktů
- užijete si příjemné prostředí v našich kancelářích v Praze – Holešovicích a uvolněnou pracovní atmosféru
Tak se nám ozvěte! Těšíme se na Váš životopis…