- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká firma s mezinárodní působností v oblasti zdravotnictví, zejména v oftalmologii. Dodáváme převážně nitrooční čočky, nástroje, přístroje a příslušenství pro oční chirurgii na nejvyšší technologické úrovni. Hledáme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK ZDRAVOTNICKÝCH PŘÍSTROJŮ
Místo sídla společnosti: Videris s.r.o., Lužná 716/2, Praha 6
• servisní aktivity převážně oftalmologických přístrojů
• realizace instalací přístrojů u zákazníků, zaškolování obsluhujícího personálu
• pravidelný plánovaný servis (provádění bezpečnostně-technických kontrol)
• aplikační podpora zákazníkům: dálková i v místě instalace přístroje (On-site service)
• samostatná komunikace se zahraničními dodavateli/výrobci při zajišťování záručního/pozáručního servisu zákazníkům
• komunikace se zákazníky v průběhu zpracování jednotlivých servisních případů (externími i interními)
• individuální rozvoj se zaměřením na odborné znalosti a schopnosti (vč. účasti na odborných školeních poskytovaných výrobci přístrojů)
• monitorování přístrojového vybavení zákazníků, poskytování zpětné vazby vč. informací o praxi jejich využití zákazníkem
• absolvent VŠ technického zaměření (zdravotnická technika či biomedicínské inženýrství) nebo SŠ + 2 roky praxe na podobné pozici nejlépe v oboru mechanik opto/elektrozařízení
• držitel platného osvědčení odborné způsobilosti pracovníků v elektrotechnice dle NV
č. 194/2022 Sb., § 5
• pokročilá úroveň znalosti anglického jazyka
• komunikační dovednosti a příjemné vystupování
• vyšší uživatelská znalost práce na PC (HW, SW)
• řidičské oprávnění skup. B
• vysoké pracovní nasazení, samostatnost, ochota učit se novým věcem
• ochota cestovat (převážně po ČR)
• zajímavou a různorodou práci v oblasti moderních technologií
• zázemí zavedené české společnosti
• práci v příjemném kolektivu a dynamicky se rozvíjejícím oboru
• nadstandardní platové ohodnocení vč. ročních bonusů
• flexibilní pracovní doba
• firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, výuka AJ, firemní akce, občerstvení na pracovišti
• odborný i profesní růst
• možnost účasti na produktových školeních u dodavatelů v zahraničí
• osobní automobil a telefon i k soukromému využití, firemní notebook
• nástup: 09-10/2023

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.