- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme česká firma s mezinárodní působností v oblasti zdravotnictví, zejména v oftalmologii. Dodáváme převážně nitrooční čočky, nástroje, přístroje a příslušenství pro oční chirurgii na nejvyšší technologické úrovni. Hledáme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK ZDRAVOTNICKÝCH PŘÍSTROJŮ
Místo sídla společnosti: Videris s.r.o., Lužná 716/2, Praha 6
• servisní aktivity převážně oftalmologických přístrojů
• realizace instalací přístrojů u zákazníků, zaškolování obsluhujícího personálu
• pravidelný plánovaný servis (provádění bezpečnostně-technických kontrol)
• aplikační podpora zákazníkům: dálková i v místě instalace přístroje (On-site service)
• samostatná komunikace se zahraničními dodavateli/výrobci při zajišťování záručního/pozáručního servisu zákazníkům
• komunikace se zákazníky v průběhu zpracování jednotlivých servisních případů (externími i interními)
• individuální rozvoj se zaměřením na odborné znalosti a schopnosti (vč. účasti na odborných školeních poskytovaných výrobci přístrojů)
• monitorování přístrojového vybavení zákazníků, poskytování zpětné vazby vč. informací o praxi jejich využití zákazníkem
• absolvent VŠ technického zaměření (zdravotnická technika či biomedicínské inženýrství) nebo SŠ + 2 roky praxe na podobné pozici nejlépe v oboru mechanik opto/elektrozařízení
• držitel platného osvědčení odborné způsobilosti pracovníků v elektrotechnice dle NV
č. 194/2022 Sb., § 5
• pokročilá úroveň znalosti anglického jazyka
• komunikační dovednosti a příjemné vystupování
• vyšší uživatelská znalost práce na PC (HW, SW)
• řidičské oprávnění skup. B
• vysoké pracovní nasazení, samostatnost, ochota učit se novým věcem
• ochota cestovat (převážně po ČR)
• zajímavou a různorodou práci v oblasti moderních technologií
• zázemí zavedené české společnosti
• práci v příjemném kolektivu a dynamicky se rozvíjejícím oboru
• nadstandardní platové ohodnocení vč. ročních bonusů
• flexibilní pracovní doba
• firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, výuka AJ, firemní akce, občerstvení na pracovišti
• odborný i profesní růst
• možnost účasti na produktových školeních u dodavatelů v zahraničí
• osobní automobil a telefon i k soukromému využití, firemní notebook
• nástup: 09-10/2023
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.