- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme česká firma s mezinárodní působností v oblasti zdravotnictví, zejména v oftalmologii. Dodáváme převážně nitrooční čočky, nástroje, přístroje a příslušenství pro oční chirurgii na nejvyšší technologické úrovni. Hledáme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici:
SERVISNÍ TECHNIK ZDRAVOTNICKÝCH PŘÍSTROJŮ
Místo sídla společnosti: Videris s.r.o., Lužná 716/2, Praha 6
• servisní aktivity převážně oftalmologických přístrojů
• realizace instalací přístrojů u zákazníků, zaškolování obsluhujícího personálu
• pravidelný plánovaný servis (provádění bezpečnostně-technických kontrol)
• aplikační podpora zákazníkům: dálková i v místě instalace přístroje (On-site service)
• samostatná komunikace se zahraničními dodavateli/výrobci při zajišťování záručního/pozáručního servisu zákazníkům
• komunikace se zákazníky v průběhu zpracování jednotlivých servisních případů (externími i interními)
• individuální rozvoj se zaměřením na odborné znalosti a schopnosti (vč. účasti na odborných školeních poskytovaných výrobci přístrojů)
• monitorování přístrojového vybavení zákazníků, poskytování zpětné vazby vč. informací o praxi jejich využití zákazníkem
• absolvent VŠ technického zaměření (zdravotnická technika či biomedicínské inženýrství) nebo SŠ + 2 roky praxe na podobné pozici nejlépe v oboru mechanik opto/elektrozařízení
• držitel platného osvědčení odborné způsobilosti pracovníků v elektrotechnice dle NV
č. 194/2022 Sb., § 5
• pokročilá úroveň znalosti anglického jazyka
• komunikační dovednosti a příjemné vystupování
• vyšší uživatelská znalost práce na PC (HW, SW)
• řidičské oprávnění skup. B
• vysoké pracovní nasazení, samostatnost, ochota učit se novým věcem
• ochota cestovat (převážně po ČR)
• zajímavou a různorodou práci v oblasti moderních technologií
• zázemí zavedené české společnosti
• práci v příjemném kolektivu a dynamicky se rozvíjejícím oboru
• nadstandardní platové ohodnocení vč. ročních bonusů
• flexibilní pracovní doba
• firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, výuka AJ, firemní akce, občerstvení na pracovišti
• odborný i profesní růst
• možnost účasti na produktových školeních u dodavatelů v zahraničí
• osobní automobil a telefon i k soukromému využití, firemní notebook
• nástup: 09-10/2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?