- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Tarifomat, s.r.o. je první nezávislý srovnávač mobilních tarifů na českém trhu, kde působí již od roku 2012. Díky prozákaznickému přístupu a portfoliu výhodných nabídek jsme se svými více než 300 000 spokojenými zákazníky naprostou jedničkou ve svém oboru!
Společnost Tarifomat patří do jedné z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech. Pro naše zákazníky jsme uzavřeli přes 1 milion smluv, díky kterým mají výhodnější volání, pojištění a levnější energie. To se nám podařilo i díky týmu 400 lidí, kteří s námi pracují v nejmodernějších kancelářích v centru Brna, Prahy a Bratislavy.
Naši zákazníci si prostřednictvím kalkulačky mobilních tarifů na webových stránkách srovnají nabídky tarifů různých operátorů a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Naši prodejci nevolají na studené kontakty, zákazníky kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt. Tuto službu hodnotí naši zákazníci i zaměstnanci velmi pozitivně.
Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma toho, že její zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – odborné zaškolení, kvalitní materiály a tréninkovou podporu.
Nabízíme uplatnění jak pro pracovníky s praxí, tak pro ambiciózní absolventy, kteří chtějí rychle kariérně vyrůst a mít nadstandardní příjmy. Dle dlouhodobého srovnání je společnost Tarifomat nejlépe odměňujícím zaměstnavatelem v oblasti zákaznického servisu v Brně.
Neváhejte se zasláním životopisu. Přesvědčte se sami, že i práce může být zábavou a že poctivou prací se dají vydělat nadstandardní peníze. Staňte se ještě dnes součástí skvělého týmu, který mění tvář trhu s mobilními tarify v České republice!
Těšíme se na Vás.
POŽADUJEME:
Minimálně SOU, SŠ
Zkušenost s oblastí zákaznického servisu je výhodou, ne však podmínkou
Vynikající komunikační dovednosti
Výborná znalost českého jazyka
Prodejní dovednosti nebo chuť se jim intenzivně učit
Aktivní přístup k zadaným úkolům
NÁPLŇ PRÁCE:
Kontakt s klienty, kteří již projevili zájem o naše služby
Identifikace potřeb klienta
Doporučení vhodných produktů a cenová kalkulace
Administrativa k jednotlivým případům
NABÍZÍME:
Práci na HPP na dobu neurčitou
Motivační finanční ohodnocení zahrnující garantovanou mzdu
Možnost kariérního růstu
Firemní akce a benefity
Plně hrazené neomezené volání
Odměna za doporučení nového zaměstnance ve výši 6.000 Kč
Přátelský a dynamický tým spolupracovníků
Kanceláře v centru Brna s výbornou dostupností
Možnost pracovat pro významnou společnost, která se stala největším distributorem služeb mobilního volání a internetu v ČR!
Nástup ihned nebo dohodou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.