- 90 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes do 11.12.2024.
Požadujeme: vzdělání podle zákona o pedagogických pracovnících č. 563/2004 Sb.,; trestní bezúhonnost; znalosti a zkušenosti z prostředí automotive; znalost školských předpisů a školské problematiky; koncepční myšlení; základní ekonomické znalosti; velmi dobré organizační, prezenční a řídící schopnosti; velmi dobrá znalost MS Office a softwaru Bakaláři; znalost zákona č. 262/2006 Sb., ZP a dalších pracovněprávních předpisů; znalost cizího jazyka minimálně na úrovni B2 výhodou.
Náplň práce: vedení a řízení týmu pedagogů odborného výcviku; aktualizace a kontrola pedagogické dokumentace a ŠVP, tvorba metodik; kontrola a hodnocení činnosti pedagogických pracovníků; hodnocení výsledků vzdělávání, tvorba a realizace plánů DVPP; zpracovávání Výročních zpráv a tvorba povinné dokumentace školy
Přihlášení k výběrovému řízení: strukturovaný životopis v ČJ; přehled o průběhu předchozích zaměstnání; koncepci dalšího rozvoje úseku odborného výcviku (max.3 str. strojopisu); motivační dopis. Přihlášky včetně výše uvedených příloh s označením konkurzního řízení školy s označením „NEOTVÍRAT“ doručte v uzavřené obálce s označením – Výběrové řízení – Zástupce ředitelky pro odborný výcvik na sekretariát ředitelky SPŠ dopravní, Karlovarská 99, Plzeň nejpozději do 11. 12. 2024.
Nabízíme: osobní ohodnocení, příplatek za vedení, služební telefon, notebook, příspěvek z FKSP (např. příspěvek na stravování/na dovolenou/na penzijní připojištění), mimořádné odměny možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy, semináře, školení, workshopy apod.) 8 týdnů dovolené. Po roce je možno pracovní poměr uzavřít na dobu neurčitou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.