- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme šikovného kolegu, který se nebojí výzev. Máte technické/ strojní vzdělání nebo i minimální zkušenosti a základy s nákupem ve výrobní společnosti. Baví vás komunikace a organizace? Ráda byste se posunuli do oblasti nákupu? Rádi vás zaškolíme a naučíme vše potřebné. Navíc jste ambiciózní s výhledem na vedoucí pozici? Pak jste náš člověk! Pošlete mi vaše CV!
* Potřebné zaškolení od seniorních kolegů
* Řešení nákupních požadavků/ objednávání strojního materiálu
* Zpracování obchodní administrativy
* Sjednávání smluv
* Dokončování objednávek v IS
* Komunikace s dodavateli tuzemskými i zahraničními
* Optimalizace seznamu dodavatelů
* Občasné výjezdy mimo areál
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru nutností
* Komunikativní znalost anglického
* Velmi dobré organizační schopnosti
* Ochota na sobě pracovat s výhledem postupu na vedoucí, manažerskou pozici
* Řidičský průkaz Sk. B
Předešlé zkušenosti z oblasti technckého nákupu, logistiky výhodou!
* Atraktivní finanční ohodnocení
*13. plat
*Benefitní program/ např. výhodné mobilní tarify, *Příspěvky na pojištění, atd.
*25 dní dovolené
*příspěvek na stravování a další
*Zásadní profesní růst ve stabilní společnosti
*Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.