- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Adecco je globální personální agentura s více než 30 lety zkušeností v ČR. Pomáhá uchazečům najít práci a firmám získat kvalifikované zaměstnance. Nabízí dočasné i trvalé pozice v různých odvětvích a odborné HR poradenství. Díky mezinárodní síti a lokální expertíze poskytuje efektivní řešení na míru.
Pro předního evropského dodavatele produktů a služeb pro průmyslovou údržbu a opravy hledáme obchodně-technického reprezentanta pro Prahu a Středočeský kraj.
- samostatná obchodní činnost, akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv,
- spolupráce na specifikaci poptávaných produktů a případné přetypování na vhodnější značku dle vlastních schopností,
- tvorba cenových nabídek pro zákazníka,
- možnost cenového vyjednávání s dodavateli,
- aplikace propagačních a marketingových akcí,
- zápis aktivit do systému, reporting
- min. SŠ vzdělání (ideálně v oblasti strojírenství),
- úspěšná praxe na obchodní pozici,
- zkušenost minimálně s částí našeho sortimentu (ložiska, těsnění, řemeny, řetězy, převodovky, hydraulika, elektromotory apod.),
- schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup,
- ŘP sk. B - aktivní řidič,
- bydliště kdekoliv v regionu
- práci s prestižními zákazníky z řad velkých výrobních společností,
- odpovídající mzdové ohodnocení,
- kvartální bonusy,
- služební vůz pro soukromé účely,
- stravenky,
- Multisport / Flexipass,
- 25 dní dovolené ročně,
- příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce,
- standardní vybavení mobil a notebook,
- smlouva na dobu určitou 1 rok, při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?