- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Adecco je globální personální agentura s více než 30 lety zkušeností v ČR. Pomáhá uchazečům najít práci a firmám získat kvalifikované zaměstnance. Nabízí dočasné i trvalé pozice v různých odvětvích a odborné HR poradenství. Díky mezinárodní síti a lokální expertíze poskytuje efektivní řešení na míru.
Pro předního evropského dodavatele produktů a služeb pro průmyslovou údržbu a opravy hledáme obchodně-technického reprezentanta pro Prahu a Středočeský kraj.
- samostatná obchodní činnost, akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv,
- spolupráce na specifikaci poptávaných produktů a případné přetypování na vhodnější značku dle vlastních schopností,
- tvorba cenových nabídek pro zákazníka,
- možnost cenového vyjednávání s dodavateli,
- aplikace propagačních a marketingových akcí,
- zápis aktivit do systému, reporting
- min. SŠ vzdělání (ideálně v oblasti strojírenství),
- úspěšná praxe na obchodní pozici,
- zkušenost minimálně s částí našeho sortimentu (ložiska, těsnění, řemeny, řetězy, převodovky, hydraulika, elektromotory apod.),
- schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup,
- ŘP sk. B - aktivní řidič,
- bydliště kdekoliv v regionu
- práci s prestižními zákazníky z řad velkých výrobních společností,
- odpovídající mzdové ohodnocení,
- kvartální bonusy,
- služební vůz pro soukromé účely,
- stravenky,
- Multisport / Flexipass,
- 25 dní dovolené ročně,
- příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce,
- standardní vybavení mobil a notebook,
- smlouva na dobu určitou 1 rok, při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.