- Plný úvazek
Náplň práce:
- zaúčtování účetních dokladů - interní doklady, zpracování faktur, majetkové operace, vedení pokladny, plateb a cestovních příkazů,
- příprava a zpracování podkladů pro měsíční hlášení DPH, podklady k daním, Statistický úřad,
- ve spolupráci s kolegy se budete podílet na sestavování reportingu, zpracování analýz účetní rozvahy,
- spolupráce s orgány státní správy, auditory, daňovými poradci,
- evidence vydaných faktur a příprava podkladů pro Intrastat,
- každodenní spolupráce s dánskými a slovenskými kolegy v rámci skupiny NISSENS.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti financí, účetnictví
- praxi ve výrobní společnosti na stejné pozici alespoň 3 roky, nejlépe v nadnárodní společnosti,
- výbornou znalost účetní a daňové legislativy,
- aktivní znalost AJ výhodou,
- pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook,
- výborné organizační schopnosti, vysokou míru zodpovědnosti a proaktivní přístup.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci ve stabilní a silné mezinárodní strojírenské společnosti se 100letou historií a velkým potenciálem do budoucna.
- Nové a velmi pěkné pracovní prostředí, dobře dostupné z Olomouce a z dálnice.
- Dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem.
- Roční odměnu.
- 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na dojíždění (mimo Olomouc).
- Příspěvek na stravování v závodní jídelně.
- Velmi propracovaný systém zaškolení a podporu zkušených kolegů, vstřícný přístup a zájem Vás dále rozvíjet.
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na dopravu
- Závodní stravování