- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

• vše, co se týče přípravy mzdových podkladů, zpracování mezd
• znalost Zákoníku práce, mzdových i účetních předpisů
• agenda týkající se daně z příjmů fyzických osob
• komunikace s ČSSZ, zdravotními pojišťovnami nebo finančním úřadem
• příprava podkladů pro reporty managementu
• správa datové schránky
• spolupráce s HR oddělením ohledně dokumentace ke vzniku a ukončen pracovního poměru
• zpracování potvrzení o příjmech, agendy exekucí a insolvencí zaměstnanců
• správa osobních karet zaměstnanců, personálních dokumentů
• udržování personálních předpisů vztahujících se ke spravované oblasti v souladu s platnými zákony a potřebami společnosti
• interní školení a HR poradenství pro zaměstnance
Požadujeme:
• Středoškolské vzdělání ekonomického nebo humanitního zaměření
• 3 roky praxe v oboru
• Znalost zákoníku práce a mzdových i účetních předpisů
• Řidičský průkaz sk. B
• Znalost AJ výhodou
• MS Office
• Přesnost, iniciativu, organizovanost, metodičnost, komunikativní osobnost
• úplné střední odborné (ekonomického směru), případně VŠ
• praxe v oblasti mzdového účetnictví
• dobrou znalost práce s PC,
• organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování,
• loajalita, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, pečlivost,
Co vám můžeme nabídnout:
• pracovní dobu 37,5 hodin týdně
• dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• dotované jídlo (v naší jídelně si vyberete ze 4 jídel a nezaplatíte víc než 55 Kč)
• plavání v Plaveckém bazénu v Hradci zdarma
• příspěvek na penzijní pojištění po odpracovaném roce
• zvýhodnění volání u společnosti O2
• práci na zajímavých projektech (našimi zákazníky jsou světoznámé automobilky)
• velké bezplatné parkoviště hned u areálu, autobusová zastávka, hlídané stojany na kol
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?