- 60 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Naše nabídka směrem k Vám je být součástí skvělého HR týmu v rámci výrobní potravinářské firmy.
Co bude Vaší náplní práce:
o kompletní zajištění podkladů pro zpracování mezd a následné předání externí firmě, která mzdy zaúčtuje
o vedení mzdové agendy zaměstnanců (mzdové listy, ELDP, daňová prohlášení, vystavování ZL apod.)
o úzká spolupráce s externím zpracovatelem mezd a všemi odděleními ve firmě
o management pracovních smluv a odpovídající archivace osobních složek zaměstnanců
o interní podpora všech zaměstnanců v oblasti základní pracovně-právní problematiky
o spolupráce na projektech v rámci skupiny
o odpovědnost za mzdovou a související dokumentaci při auditech a kontrolách
Co by Vám nemělo chybět:
o zkušenosti se zpracováním mzdových podkladů
o znalost anglického jazyka - komunikace se zahraničními kolegy (reporty, projekty)
o zodpovědnost při práci s osobními daty zaměstnanců
o orientaci v pracovně-právní legislativě
o schopnost prioritizace
Co Vám společnost na oplátku nabídne:
o perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti
o přátelský HR tým
o možnost podílet se na projektech v rámci celé skupiny
o podpora při zaškolení do mzdového systému
o podporu profesního i osobního rozvoje
o zajímavé firemní benefity (stravenky, 25 dní dovolené, kurzy angličtiny, penzijní pojištění, profesní školení, firemní aktivity apod.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?