Skladník/ce expedice a obsluha vysokozdvižného vozíku

Letovice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Kontakt
Libuše Brablecová, zobrazit tel. číslo

O nás

LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o.

LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o. jsou strojírenskou společností a patří mezi významné výrobce a dodavatele v segmentu výroby a dodávek dílů, svařovaných sestav a montovaných skupin pro výrobce zemědělské, dopravní a manipulační techniky.

O nás

LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o. jsou strojírenskou společností a patří mezi významné výrobce a dodavatele v segmentu výroby a dodávek dílů, svařovaných sestav a montovaných skupin pro největší výrobce zemědělské, dopravní a manipulační techniky.

Náplň práce:

Skladník a obsluha vysokozdvižného vozíku ve skladu expedice.
Nakládka aut (kamionů) díly určenými k expedici k zákazníkovi (rozměrné kovové výrobky pro zemědělskou techniku) pomocí vysokozdvižného vozíku (prodloužení nebo nové oprávnění zajistíme). Součástí práce je i stanovení počtu kamionů k objednání podle plánu expedice.
Práce je v jednosměnném provozu (8 hodinové směny), převážně venku.
Podmínkou je praxe v obsluze vysokozdvižného vozíku.
Je třeba znalost práce na počítači (skladová evidence) a práce se čtečkou.

Co od Vás očekáváme:

Podmínkou je praxe v obsluze vysokozdvižného vozíku - zkušenost s nakládkou kamionů výhodou.
Práce na počítači, se čtečkou.

Co Vám můžeme nabídnout:

Nástupní mzda 170 Kč / hodinu podle praxe, po zapracování je možné navýšení.
Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok, potom prodloužení na neurčito.
Stravování v areálu firmy s příspěvkem zaměstnavatele.
Kurzy a školení pro zvýšení odbornosti.
Firemní a sportovní akce, zvýhodněné mobilní tarify, odměny při životním jubileu.

Sídlo firmy

LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o.
Kunětická 2534/2
120 00 Praha

IČO: 25526278
Datová schránka: nxwicpj
Další informace:
GPS: 50.082033,14.438379,
S-JTSK: -741674.83 -1043781.55, RUIAN: 25231499

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.