- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Poohlížíte se po změně a máte zkušenost s vedením lidí? Jste komunikativní a rádi máte věci dobře zorganizované? Máte obchodního ducha a už jste někdy dělal/a v administrativě? Pak právě pro Vás by mohla být tato nabídka velice zajímavá.
Aktuálně totiž potřebujeme přesně takového kandidáta, který se nebojí práce ve firmě, která je známa svou výrobou v chemickém odvětví.
Jaká by byla náplň Vaší nové práce?
Řízení, organizace a koordinace práce zaměstnanců středisek zásobování a prodeje. Dále vyhodnocovat plnění motivačních úkolů zaměstnanců. Zajišťování podpory při prodeji zboží a podílení se na zpracovávání prodejních objednávek. Vyřizování faktur, příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv a pro účetnictví. K tomu také patří prípřava podkladů pro vymáhání pohledávek.
Zde na 100% využijete znalost anglického nebo německého jazyka, jelikož budete komunikovat s dodavateli.
Co musíte splňovat, abyste se o tuto pozici mohli ucházet?
Co Vám firma za dobře odvedenou práci nabízí?
Firma Vám samozřejmě nabízí zaměstnání ve firmě s dlouholetou tradicí, aktuálně přes 160 let! Dále Vám firma dá 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, takže budete pánem svého času. Skvělá dostupnost firmy, jelikož se firma nachází přímo v centru dění Ústí nad Labem. Levné ale velice dobré firemní stravování. Dále Vám firma nabízí využítií rekreačního zařízení v Krkonoších za nízkou cenu!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?