- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Umíte dobře anglicky? Máte analytické myšlení? Pracujete rádi s čísly? Reporty jsou Vaším koníčkem a plánování je Vám blízké?
Hledáme pečlivého plánovače, který se bude podílet na plánování výroby v novém sortimentu surovin a výrobků. Na této pozici uplatníte své analytické myšlení a znalost práce s Excelem.
Staňte se součástí týmu plánovacího oddělení a podílejte se na zajímavých mezinárodních projektech.
Zašlete nám svůj životopis, rádi se s Vámi setkáme osobně na pohovoru.
* Plánování výroby dle sortimentu, tvorba plánů na týdenní bázi
* Tvorba a následná správa výrobních zakázek
* Kontrola stavu zásob surovin
* Komunikace s odděleními, včetně zahraničních poboček
* Evidence denních zásob
* Účast na týdenních plánovacích poradách
* Min. SŠ s maturitou – vhodné i pro absolventy
* Znalost anglického jazyka nutná
* Excel – pokročilá úroveň
* Analytické myšlení, radost práce s čísly - příprava reportů
* Samostatnost, odpovědnost a pečlivost
* Zkušenost s ERP výhodou
* Uvítáme praxi v FMCG nebo plánování
* Práce na HPP
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost práce na home office
* Firemní jazykové kurzy
* Podpora profesního a osobního rozvoje
* Příspěvek na stravování
* Závodní stravování
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Sleva na firemní výrobky
* Pracovní jubilea/ Bonusy
* Firemní akce
* Možnost nákupu firemních akcií
* Práce v přátelském prostředí
* Otevřená firemní kultura
* Lokalita: Zásmuky u Kolína
* Nástup MOŽNÝ OD LEDNA 2025
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.