- 48 800 – 80 400 Kč
- Plný úvazek
Do mezinárodní výrobní společnosti v oblasti automotive hledáme šikovného kandidáta na pozici:
TECHNIK ODDĚLENÍ KVALITY
NÁPLŇ PRÁCE:
kontrola výrobních parametrů a funkcí výrobní linky
zásobování linky materiálem a komponenty
preventivní údržba zařízení linky
řešení základních oprav, odstraňování nejběžnějších závad na lince
průběžná kontrola výrobků
POŽADUJEME:
SOU nebo SŠ vzdělání technického směru
orientace v oblasti elektroniky a elektrotechniky
uživatelská schopnost práce na PC
manuální zručnost
zdravotní způsobilost
zájem o práci v týmu
základní znalost AJ je výhodou
NABÍZÍME:
zajímavou práci s nejmodernějšími technologiemi
velmi dobré finanční ohodnocení
13. plat
skvělý systém zaměstnaneckých benefitů
volitelné zaměstnanecké výhody v hodnotě 8400 Kč/rok
akce pro zaměstnance a další výhody
Nástup možný ihned.
Pošlete prosím Váš životopis, ihned Vás budeme kontaktovat.
Těšíme se na Vás!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.