- 27 219 Kč
- Zkrácený úvazek

Jsme společnost ZDEMAR a působíme na trhu již více než 25 let. Zabýváme se mezinárodní kamionovou dopravou, logistikou a skladováním.
Po celou dobu působení rozšiřujeme svůj tým a máme vybudovanou širokou síť obchodních
i dopravních partnerů v oblasti tuzemské i mezinárodní přepravy, a to do většiny evropských zemí.
• Péče o naše zákazníky a dodavatele v tuzemsku i zahraničí, převážně telefonická a e-mailová komunikace, popř. osobní kontakt
• Rozšiřování portfolia zákazníků a dodavatelů, pravidelné akvizice především na německém trhu (kontaktování nových firem)
• Sběr zakázek od našich obchodníků a následné plánování a prodej dodavatelům
• Administrativa spojená s akvizicemi, prodejem a nákupem zakázek
• Případná administrativní podpora pro služebně starší kolegy
• Ukončené SŠ vzdělání s maturitou, příp. VŠ vzdělání výhodou (nejlépe obchodního/logistického/germanistického směru)
• Komunikativní znalost německého jazyka podmínkou (min. úroveň B2), další jazyky výhodou
• Uživatelská znalost PC
• Odolnost vůči stresu, samostatnost, flexibilita a chuť učit se novým věcem
• Schopnost pracovat v kolektivu, týmový duch a dobré komunikační schopnosti
• Intenzivní zaškolení a získání zkušeností z oboru dopravy a logistiky
• Fixní mzdové ohodnocení i motivační systém odměn
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Pracovní dobu 7:00 - 15:30 (případně dle individuální domluvy)
• Množství zaměstnaneckých benefitů benefitů (stravenkový paušál, sick days, příspěvek na ŽP/PP, zvýšený nárok na dovolenou aj.)
• Možnost karierního růstu (senior manager, VIP account manager, Key account manager)
• Zaměstnání v přátelském a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?