- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme společnost ZDEMAR a působíme na trhu již více než 25 let. Zabýváme se mezinárodní kamionovou dopravou, logistikou a skladováním.
Po celou dobu působení rozšiřujeme svůj tým a máme vybudovanou širokou síť obchodních
i dopravních partnerů v oblasti tuzemské i mezinárodní přepravy, a to do většiny evropských zemí.
Do svého týmu v Chabařovicích u Ústí nad Labem hledáme nového kolegu/kolegyni.
• Péče o naše stávající zákazníky a dodavatele v tuzemsku i zahraničí, převážně telefonická a e-mailová komunikace, popř. osobní kontakt
• Rozšiřování portfolia zákazníků a dodavatelů, pravidelné akvizice především na německém trhu (kontaktování nových firem)
• Sběr zakázek od našich obchodníků a následné plánování a prodej dodavatelům
• Administrativa spojená s akvizicemi, prodejem a nákupem zakázek
• Případná administrativní podpora pro služebně starší kolegy
• Ukončené SŠ vzdělání s maturitou, příp. VŠ vzdělání výhodou (nejlépe obchodního/logistického/germanistického směru)
• Komunikativní znalost německého jazyka podmínkou (min. úroveň B1), další jazyky výhodou
• Uživatelská znalost PC
• Odolnost vůči stresu, samostatnost, flexibilita a chuť učit se novým věcem
• Schopnost pracovat v kolektivu, týmový duch a dobré komunikační schopnosti
• Intenzivní zaškolení a získání zkušeností z oboru dopravy a logistiky
• Fixní mzdové ohodnocení i motivační systém odměn
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Pracovní dobu 7:00 - 15:30 (případně dle individuální domluvy)
• Množství zaměstnaneckých benefitů benefitů (stravenkový paušál, sick days, příspěvek na ŽP/PP, zvýšený nárok na dovolenou aj.)
• Možnost karierního růstu (senior manager, VIP account manager, Key account manager)
• Zaměstnání v přátelském a moderním pracovním prostředí v Chabařovicích u Ústí nad Labem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.