- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Jsme stavební společnost s působností po celé České republice a na naší plzeňskou pobočku hledáme uchazeče, kteří chtějí nastartovat kariéru v oblasti stavebnictví!
Jste absolvent SŠ stavebního zaměření? Rádi Tě vše naučíme a pomůžeme Ti se u nás i nadále posouvat.
- Budete spolupracovat na koordinaci stavby a jejím materiálovém zajištění
- Budete vytvářet změnové listy – kalkulace víceprací/cenové kalkulace, tvorba výkazů výměr
- Tvorba časových a finančních harmonogramů stavby, zjišťovacích protokolů, fakturací
- Komunikace s investorem, TDI, projektanty a statiky (např. připomínky k projektové dokumentaci)
- Připravíte podklady k výběru subdodavatelů, kontrolujete měsíční soupisy provedených prací
- SŠ vzdělání stavebního směru
- Vhodné i pro absolventy
- Nutná orientace v technické dokumentaci
- Alespoň základní znalost MS Excel, MS Word
- Řidičský průkaz sk. B
- Platové ohodnocení až 40 000,- + benefity
- Práci v administrativní budově
- Jistotu u prosperující firmy, která působí nejen v Čechách, ale i v zahraničí
- Výuku NJ na pracovišti
- Pravidelné školení a vzdělávání
- Pravidelné Teambuildingy (společenské i sportovní)
- Příspěvek na doplňkové penzijní spoření/životní pojištění
- Stravenkový paušál
- Možnost výběru varianty pracovní doby
- 25 dnů dovolené
- Roční prémie
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?