- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ahoj, jmenuji se Radim a rád ti poradím jak se u nás budeš starat o zákazníky a navíc si i vyděláš.
Nejsme běžné call centrum! S klienty jednáme individuálně, přátelsky, lidsky.
Budeš oslovovat stávající a potencionální klienty, kteří s námi mají předem domluvený telefonický kontakt.
Čeká na tebe příjemné pracovní prostředí, nejmodernější vybavení, školení od týmu profesionálních koučů, které ti dopomůže k co nejlepším výsledkům a co hlavně….. jsme bezva parta lidí, čas od času se sejdeme také mimo práci a skvěle se pobavíme.
Koho hledáme?
Spolehlivé lidi, kteří chtějí pracovat, nebojí se telefonovat, baví je obchod a mají schopnost se učit novým věcem.
Na co se můžeš těšit?
Smlouva na HPP na dobu neurčitou.
Motivující mzdové ohodnocení: fixní složka 18 500 Kč + provize + variabilní složka + soutěže a další…
Než se u nás rozkoukáš, podpoříme tě garantovanou provizí ve výši 5.000 Kč. K tomu si ještě připočítej provize za uzavřené smlouvy. Dál už to máš ve svých rukách…
Co dalšího pro tebe máme?
Pevnou pracovní dobu od 07.30 do 15.30 hodin.
Volno o víkendech a svátcích.
Možnost práce z domova po zkušební době, jako odměnu za mimořádný výkon.
Motivační, nejen týmové, soutěže, při kterých můžeš s kolegy poměřit své schopnosti a být za svůj výkon mimořádně odměněn/a.
Co ti k práci bude stačit?
Zkušenosti s komunikací se zákazníky, příp. zkušenosti z obchodu.
Příjemný mluvený projev.
Základní znalost PC.
Chuť pracovat v týmu.
Dej nám o sobě vědět! Stačí, napsat o sobě pár vět a zaslat životopis.
Už se na tebe s celým týmem těšíme. Radim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?