- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho významného klienta, sídlícího na Příbramsku přijmeme pracovníka na administrativu v logistice.
Vaší náplní práce bude:
- udržuje skladovou databázi v interním systému
- přijímá materiál, provádí převody materiálu a tiskne průvodní listy
- zajišťuje komunikaci s externími sklady
- zajišťuje data pro přípravu výroby
SMĚNNOST: 3 směny
NÁSTUP NEJLÉPE IHNED :-)
- SŠ vzdělání
- praxi v oblasti logistiky
- znalost práce v některém z ERP systémů (Oracle, SAP, Helios,..)
- pokročilou znalost MS Office, především Excel (Makro, funkce, kontingenční tabulky)
- základní znalost AJ
- ochotu pracovat ve třísměnném provozu
- Zajímavé finanční ohodnocení
- kvalitní zapracování a odborné vedení
- motivující finanční ohodnocení
- navyšování mzdy na základě zvyšování odbornosti
- nadstandardní příplatky za směnný provoz
- svozovou autobusovou dopravu ze směrů Sedlčany, Příbram, Hořovice, Praha (Modřany)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% hrubé mzdy
- dotované závodní stravování nebo stravenky
- firemní akce
- výhodnější volání i pro členy rodiny
- finanční odměny za doporučení nových kolegů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?