- Plný úvazek
Hledáme do týmu kolegu na pozici Facility Managera, který si troufne na technické zajištění naší centrály i poboček.
- Organizace a údržba prostor centrály společnosti a poboček (poruchy, závady, opravy, stěhování)
- Zodpovědnost za technický stav poboček a centrály
- Zajištění otevírání a uzavírání poboček (vlastní i frančízové) – projekty, nábytek, elektro a veškeré další činnosti s tím související (energie, média, odpady atp.)
- Zodpovědnost za zajištění revizí od dodavatelské spol. (elektro, plyn), BOZP a PO
- Objednávky zboží a služeb – zadání a zpracovávání v interních systémech
- Částečné zajištění agendy služebních vozidel (evidence a objednávky servisu, pravidelných prohlídek, STK, předávací/přebírací proces, školení řidičů)
POŽADAVKY
- Organizovaného a technicky zaměřeného člověka
- Manuální zručnost, šikovnost, spolehlivost
- Zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
- AJ na komunikativní úrovní
- Řidičský průkaz B, min. SŠ vzdělání
- Odborná způsobilost v elektrotechnice podle Vyhlášky 50/1978 Sb. výhodou (ne podmínkou)
NABÍZÍME
- Balíček firemních benefitů zahrnující 5 týdnů dovolené, stravenky, systém Cafeterie a další
- Pro každého našeho zaměstnance máme rozvoj šitý na míru (kurzy komunikace, Excelu, angličtiny a spoustu dalších)
- Služební automobil, telefon, notebook
- Spousta sportovních akcí a dalších eventů (volejbal, bowling, fotbal, šipky, yoga, firemní snídaně, oběd s naším šéfem, vánoční party, letní piknik a týmové akce)
- Příjemné a moderní pracoviště v centru Prahy a skvělý pracovní tým



