- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Máte rádi administrativní práci a hledáte novou výzvu? Ovládáte základy účetnictví a personalistiky? Komunikujete v angličtině alespoň na úrovni B1? Pokud jste na tyto otázky odpověděli ano, hledáme právě Vás!
Společnost MP LIFTS s.r.o. hledá šikovnou administrativní pracovnici/pracovníka, který se nebojí nových úkolů a dokáže pracovat samostatně i v týmu. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, přátelský kolektiv a řadu benefitů.
Připojte se k nám a využijte své dovednosti!
* Komunikace se zákazníky – email, telefon
* Evidence poruch ve firemní databázi
* Komunikace s mateřskou společností v anglickém jazyce
* Personalistika – příprava pracovnách smluv a dohod, zpracování docházky, mzdové podklady pro účetní
* Správa hotovosti a vedení bankovního účtu
* Příprava podkladů pro celní prohlášení, evidence odpadů, archivace
* Obsluha datové schránky a evidence skladů
* Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou
* ŘP sk. B – aktivní řidič
* Komunikativnost, organizační dovednosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
* Stravenkový paušál
* 20 dnů dovolené + navíc 5 sick days
* Multisport karta
* Mobilní telefon
* Přátelský kolektiv
* Vzdělávací kurzy – angličtina, školení
* Firemní akce
* Práce v silné mezinárodní společnosti – již 30 let na trhu
* Nástup možný od 1.9.2024
* Lokalita Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.