- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Připojte se k naší vášnivé a vzdělané skupině lidí, kteří neustále hledají způsoby, jak udělat věci lépe.
Umožníme vám pracovat s nejnovějšími technologiemi a poskytneme vám prostor pro profesní i kariérní růst.
* Jste zodpovědný za aplikaci preventivních nástrojů kvality od samého počátku nových projektů až po jejich úspěšné uvedení do sériové výroby.
* Vzorkování nových projektů není jen rutinní úkon, ale vaše umění. Sledujete každý detail podle přísných norem a požadavků našich zákazníků.
* Kontrolujete realizaci kvalitativních požadavků na projekt, produkt i proces s pečlivostí hodnou chirurga.
* Vaše práce je založena na pevných milnících a jste připraveni na jakékoliv výzvy.
* Pracujete s moderními metodami, jako jsou FMEA, 8D reporty a využíváte širokou škálu nástrojů kvality, abyste zajistili nejvyšší standardy.
* SŠ/VŠ technického směru, elektro výhodou :)
* Znalosti řízení kvality
* Znalosti nástrojů FMEA, 8D
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost MS OFFICE
* Vaše odměna bude odpovídat vašim schopnostem a angažovanosti, včetně 13. mzdy.
* S námi získáte podporu při případné relokaci a další benefity jako dotované stravování, 5 týdnů dovolené a možnost pružné pracovní doby.
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Benefitní karta
* Místo výkonu práce: Jihlava

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.