- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Připojte se k naší vášnivé a vzdělané skupině lidí, kteří neustále hledají způsoby, jak udělat věci lépe.
Umožníme vám pracovat s nejnovějšími technologiemi a poskytneme vám prostor pro profesní i kariérní růst.
* Jste zodpovědný za aplikaci preventivních nástrojů kvality od samého počátku nových projektů až po jejich úspěšné uvedení do sériové výroby.
* Vzorkování nových projektů není jen rutinní úkon, ale vaše umění. Sledujete každý detail podle přísných norem a požadavků našich zákazníků.
* Kontrolujete realizaci kvalitativních požadavků na projekt, produkt i proces s pečlivostí hodnou chirurga.
* Vaše práce je založena na pevných milnících a jste připraveni na jakékoliv výzvy.
* Pracujete s moderními metodami, jako jsou FMEA, 8D reporty a využíváte širokou škálu nástrojů kvality, abyste zajistili nejvyšší standardy.
* SŠ/VŠ technického směru, elektro výhodou :)
* Znalosti řízení kvality
* Znalosti nástrojů FMEA, 8D
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost MS OFFICE
* Vaše odměna bude odpovídat vašim schopnostem a angažovanosti, včetně 13. mzdy.
* S námi získáte podporu při případné relokaci a další benefity jako dotované stravování, 5 týdnů dovolené a možnost pružné pracovní doby.
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Benefitní karta
* Místo výkonu práce: Jihlava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?