- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

HLEDÁME OBCHODNÍ ASISTENTKU DO SHOWROOMU KADEŘNICKÉHO A KOSMETICKÉHO NÁBYTKU MALETTI
Chcete proniknout do světa módy a designu? Připojte se k nám a budete hrát hlavní roli při proměnách salonů krásy v České republice. Náplní vaší práce bude pomáhat majitelům salonů s výběrem nejvhodnějšího kadeřnického a kosmetického nábytku, a to v showroomu prestižní nábytkové značky Maletti Group. Čas Vám v práci uteče rychleji než očekáváte – každý den je trochu jiný, takže žádný nudný stereotyp.
Spolupráce s námi znamená jistotu. Jsme na profesionálním trhu již přes 25 let. Jako výhradní distributor italského nábytku Maletti v ČR vybavujeme salony střední a vyšší třídy, ale i velmi luxusní salony v hotelech či historických budovách.
Vstoupíte s námi do světa krásy a designu? Pak svůj pracovní čas naplníte těmito činnostmi:
Čím vás firma mile překvapí?
Pracovní prostředí je velmi příjemné – showroom se nachází pár kroků od nákupní galerie Harfa, ul. Českomoravská 1181/21, Praha 9. Nábytek je kvalitní, navržený předními světovými designery jako je Philippe Starck, Claudio Silvestrin, Christophe Pillet, Giovannoni design, Didier Gomez, Ross Lovegrove a další.
KDO JSME? .....Více o BEAUTY SERVIS GROUP
S našimi produkty jste se možná již setkali a ani o tom nevíte. Jsme partnerem kadeřnických a kosmetických salonů, kterým dodáváme nejen nábytek, ale zejména profesionální barvy na vlasy, vlasovou a pleťovou kosmetiku, přístroje, doplňky a zajišťujeme vzdělávání. Jsme výhradním distributorem 15 výběrových italských značek v ČR. Cílem našeho servisu je, aby s námi spolupracující salony měly úspěch, jejich klienti u nich získali kvalitní a profesionální služby a v salonu se cítili příjemně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?