- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co Vás čeká
Zpracování mezd pro cca 100 – 150 zaměstnanců v systému SAP, kontrola a zpracovávání docházky v systému ANET, vyřizování pracovně právních záležitostí spojených se vznikem, změnami a ukončením pracovního poměru. Vedení pokladny a evidence majetku. Rozdělování faktur. Zpracování podkladů pro povinná hlášení.
Inventury spotřeby materiálu či dárkových poukázek.
Na starosti budete mít plnění všech záležitostí v oblasti sociálního zabezpečení, nemocenského a zdravotního pojištění, zajištění činností a dokumentace při pracovních úrazech. Budete zpracovávat roční zúčtování daní, evidenční listy důchodového pojištění, exekuce/insolvence.
Co čekáme my
Alespoň 5-ti letou praxi a zkušenost se zúčtováním alespoň 250 zaměstnanců. Podmínkou pro nás je orientace ve mzdové a pracovně právní problematice. Pečlivost, samostatnost a spolehlivost jsou pro nás vlastnosti, které u našich zaměstnanců vyhledáváme a bez kterých se u nás pracuje jen těžko. Oceníme Vaši loajalitu, komunikační a organizační schopnosti.
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už nám stačí zaslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?