- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Hlavní 47/28, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: Po-Pá 8:00–16:30 h (možnost home office, klouzavá pracovní doba). Náplň práce: kompletní vedení účetnictví společnosti, zpracování účetních dokladů, pokladny a banky, příprava měsíčních a ročních závěrek, zpracování DPH a kontrolních hlášení, komunikace s úřady, vedení mzdové agendy zaměstnanců (zpracování mezd, odvody, přehledy, roční zúčtování), zpracování personalistiky (pracovní smlouvy, nástupy, výstupy, potvrzení), podpora vedení společnosti při finančním plánování a reporting. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru, minimální praxe 5 let, znalost účetního programu MONEY S3 a MRP výhodou, znalost práce na PC (zejména MS Excel a Word), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobrá orientace v účetní problematice, znalost podvojného účetnictví, znalost aktuální daňové legislativy výhodou. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti působící v oblasti cestovního ruchu a kultury, příjemné pracovní prostředí v centru Mariánských Lázní, stravenkový paušál, po roce dovolená navíc, kulturní vyžití. Kontakt pro zájemce: e-mailem.
KIS Mariánské Lázně s.r.o.
Hlavní třída 47/28
353 01 Mariánské Lázně
IČO: 25208438
Datová schránka: i5ffrta
Další informace:
GPS: 49.975321602678,12.70312567607,
S-JTSK: -866390.45 -1037166.42,
RUIAN: 20926359
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.