- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Hlavní 47/28, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: Po-Pá 8:00–16:30 h (možnost home office, klouzavá pracovní doba). Náplň práce: kompletní vedení účetnictví společnosti, zpracování účetních dokladů, pokladny a banky, příprava měsíčních a ročních závěrek, zpracování DPH a kontrolních hlášení, komunikace s úřady, vedení mzdové agendy zaměstnanců (zpracování mezd, odvody, přehledy, roční zúčtování), zpracování personalistiky (pracovní smlouvy, nástupy, výstupy, potvrzení), podpora vedení společnosti při finančním plánování a reporting. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru, minimální praxe 5 let, znalost účetního programu MONEY S3 a MRP výhodou, znalost práce na PC (zejména MS Excel a Word), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobrá orientace v účetní problematice, znalost podvojného účetnictví, znalost aktuální daňové legislativy výhodou. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti působící v oblasti cestovního ruchu a kultury, příjemné pracovní prostředí v centru Mariánských Lázní, stravenkový paušál, po roce dovolená navíc, kulturní vyžití. Kontakt pro zájemce: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.