- 32 800 Kč
 
- Plný úvazek
 

Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Hledáme vedoucího pošty, který dokáže inspirovat svůj tým a vytvořit příjemné prostředí pro klienty i kolegy. Povede svůj tým k úspěchu. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, obchodního ducha a toužíte po dalším posunu ve své kariéře, rádi se s vámi potkáme.
🤩 Zní to jako skvělá příležitost? Pokud se chcete podílet na našem rozvoji a máte touhu posunout svou kariéru dál, neváhejte! Klikněte na "Odpovědět", vyplňte náš dotazník a přiložte životopis. Ozveme se vám! 

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!