- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Zajímáte se o práci v oblasti IT, ale nejste programátor? Dorozumíte se plynule německy? Pak byste mohli být právě tím, koho hledáme. Nabízíme pracovní pozici na vzdálenou podporu. Pokud máte dobrou znalost běžného hardwaru (notebook, mobil, tiskárna) a základního softwaru jako je Windows, MS Office a macOS, měli byste se určitě ozvat.
Práce je flexibilní a každý den je jiný. Váš pracovní čas je od 7:00 do 18:00, přičemž tento čas je rozdělen do dvou směn, které se pravidelně střídají. První směna je od 7:00 do 15:30 a druhá od 9:30 do 18:00, takže nemusíte pracovat v noci ani o víkendech.
- Plynulá znalost němčiny, minimálně na úrovni B2
- Vynikající znalost Windows 10
- Vynikající znalost MS Office 2016 a Office 365
- Dobrá znalost klientského hardwaru, včetně notebooků, počítačů a mobilních zařízení
Výhody:
- Praxe na obdobné pozici "IT L2 support" (správa ticketů)
- Znalost angličtiny
- Znalost MS SQL
- Znalost Linux
- Vynikající znalost MacOS a iOS
- Notebook a mobilní telefon
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Sickdays (3 za rok)
- Možnost práce z domova
Pokud si myslíte, že je tato pozice to pravé pro Vás, neváhejte nám napsat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?