- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme strojírenskou firmou vyrábějící elektromotory v Náchodě s více než 25 letou tradicí. Ročně naše brány opustí cca 3 mil. elektromotorů převážně do Vašich domácích spotřebičů. V naší lokaci zaměstnáváme téměř 300 kolegů. Jsme součástí americké společnosti Ametek, která působí ve 150 závodech 30 zemí světa a zaměstnává 18 500 zaměstnanců. Stále rosteme a rozvíjíme se. Jsme stabilním zaměstnavatelem i v nestabilních dobách.
Kandidát na této pozici zajišťuje monitoring a soulad s místními, národními a korporátními opatřeními v oblasti ochrany zdraví, bezpečnosti a životního prostředí.
Provádí pravidelné kontroly a audity za účelem identifikování potenciálních rizik..
Spravuje zápisy o bezpečnostních kontrolách, nehodách a nápravných opatřeních.
Jedná s externími bezpečnostními orgány na místní i národní úrovni.
Zajišťuje tvorbu reportů pro místní, národní orgány a korporát v oblasti BOZP, PO a životního prostředí.
Plánuje, zajišťuje, spolupodílí se na školeních BOZP pro zaměstnance.
Vyšetřuje nehody, skoronehody a úrazy.
Identifikuje příčiny možných nehod a úrazů a navrhuje preventivní opatření.
Vytváří a spravuje interní předpisy BOZP.
Řídí odpadové hospodářství, zajišťuje soulad s legislativou.
Praxe v obdobné pozici min. 3 roky.
Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ideálně technického směru.
Znalost místních a národních předpisů v oblasti BOZP, PO.
Odborná způsobilost v prevenci rizik a požární ochraně OZO nebo TPO výhodou.
Flexibilní pracovní dobu.
Zázemí silné nadnárodní společnosti.
Možnost dalšího profesního vzdělávání.
Výuka angličtiny v pracovní době.
5 týdnů dovolené.
Notebook a firemní telefon.
Příspěvky na PP a benefitní karta.
Nadstandardní příspěvek na závodní stravování.
Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky.
Cash back z přijaté výplaty u naší partnerské banky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?