- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete koordinovat činnost menšího pracovního týmu – týmu strojních konstruktérů, kteří pracují na vývoji specializovaných výrobních linek a zařízení, řešit s nimi odborné otázky týkající se konstrukčního řešení, rozvíjet procesy a struktury uvnitř skupiny, motivovat pracovní tým a věnovat se i dalším personálním záležitostem (výběr nových kolegů do týmu, jejich proškolování a zaučování aj.).
Aktivně budete komunikovat s mateřskou centrálou v SRN v souvislosti s definicí nových úkolů v oblasti strojní konstrukce – vývoje, delegovat jednotlivé úkoly na členy týmu a koordinovat plnění zadaných úkolů s mateřskou centrálou.
Vítán je zájemce disponující odbornou praxí v oblasti projektového řízení, ideálně se zaměřením na strojní konstrukci, jež má zkušenosti s vedením týmu a je schopen efektivně řešit nestandardní situace.
Svým aktivním působením se budete podílet na růstu celé společnosti, Vaše aktivity budou mít podporu nejužšího vedení firmy. Firma nabízí uplatnění ve stabilním prostředí s prostorem pro Váš další profesní růst a rozvoj.
Časový nástin VŘ: v průběhu 10/2019 je možné vstoupit do výběrového řízení, v cca listopadu 2020 proběhne assessment centrum se zaměřením na zvládání praktických situací a dále absolvujete psychologické testování.
Ideální termín pro navázání spolupráce: únor 2020
níže uvedená mzdová nabídka je pouze orientační, konkrétní mzda bude stanovena individuálně dle profesních zkušeností konkrétního uchazeče
Info o zaměstnavateli:
Velmi prestižní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v – oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?