GL Accountant with English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you already have experience in AP/AR or GL processes? Are you searching for possibility to broaden your knowledge and make another step in developing your career in accounting? Do you have excellent knowledge of English and great command of Excel?
Do you want to work with US GAAP standards and SOX?

Then keep reading and apply for our GL Accountant role!!

Your main responsibilities will be:

  • performing month end closing activities and GL accounts reconciliations
  • maintaining GL accounts and approving invoices
  • pre-billing
  • regular accounting analysis and reporting activities
  • assisting to other teams in accounting issues and queries
  • communicating with stakeholders and business partners
  • administering of documentation
  • supporting audits
  • supervising internal policies and procedures

REQUIREMENTS:

  • University degree in Finance/Accounting/Economics or any related field
  • Previous accounting work experience
  • Great command of MS Office, especially Excel
  • Excellent knowledge of English
  • Experience with SAP is an advantage, but is not required
  • Attention to detail, analytical skills
  • Ability to meet deadlines
  • Good communication skills
  • Proactivity

BENEFITS:

  • 5 extra days of paid holiday
  • Meal vouchers
  • Education allowance
  • Contribution to health care
  • Contribution to life insurance
  • Cafeteria system
  • Team building activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Work Service Czech s.r.o. | Work Service Czech s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
AVES PLUS, spol. s r.o. | AVES PLUS, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 15. července
AVES PLUS, spol. s r.o. | AVES PLUS, spol. s r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 15. července
AVES PLUS, spol. s r.o. | AVES PLUS, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 15. července
HIGHFIVE, s.r.o. | HIGHFIVE, s.r.o. | Uherské Hradiště Uherské Hradiště
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Randstad HR Solutions s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Broker Investment, s.r.o., NET4GAS, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Radlice, Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit policie