- Zkrácený úvazek
Hledáme pracovité, ambiciózní lidi, kteří chtějí v životě něčeho dosáhnout. Jsme úspěšná společnost a díky tomu rozšiřujeme naši pobočku. Důležité je, abys byl vytrvalý a cílevědomý. Zbytek tě naučíme my!
Co vás čeká:
- Vedení běžné administrativy související s přidělenou agendou
- Péče o klienta, řešení jeho požadavků
- Po zapracování účast na obchodních jednáních
- Úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- Zejména telefonická komunikace se stávajícími i potenciálními klienty
- Progresivní komunikace s klienty
- Specifikace klientových potřeb
- Hledání vhodného řešení pro další spolupráci
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Praxe není důležitá
- Selský rozum
- Ochota vzdělávat se a rozvíjet dovednosti v oblasti prodeje
- Reprezentativní vystupování
Výhodou bude, pokud budete:
- Komunikativní
- Vytrvalý
- Cílevědomý
- Energický
- Pozitivní
Co vám můžeme nabídnout:
- Fix 25 000,–/35 000,– + provize + bonusy = průměr 50 000 Kč
- Školení a vzdělávání v rámci pracovní doby
- Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Olomouce
- Knihovna s odbornou literaturou
- Příležitost pro tvůj rychlý růst a rozvoj
- Benefity – telefon, Multisport karta, semináře, kurzy, teambuildingové akce, občerstvení na pracovišti,
- Propracovaný systém školení