- Plný úvazek

Naše společnost se zabývá pěstováním plodové zeleniny v produkčních hydroponických sklenících. Dodáváme na trh čerstvou zeleninu, mimo to se také staráme o naši část energetického provozu, provozu ekologického zemědělství a distribuční síť prodejen a našich odběratelů.
Jedná se o pozici v administrativě, kde budete mít na starosti účetní agendu společnosti, zpracování faktur, bankovních výpisů, poklady. Jsme poměrně malé společnost z pohledů účetních i mzdových podkladů jedná se cca o 200 dokladů měsíčně a 40 mezd. V administrativě běžnou agendu spojenou s provozem společnosti, datové schránky, poštu, skenování a zakládání dokumentace. V oblasti personální , příprava výkazů, vyhodnocení, zadání do účetního systému, běžná agenda s nástupem a výstupem. V oblastí obchodu zpracování objednávek, příprava podkladů pro sklad, výdej zboží předání a převzetí. I když je výčet poměrně široký, lze práci bez problému stihnout. Vše zaškolíme.
Očekáváme praxi v oblasti administrativy a provozu společnosti. Ideálně znalost účetní problematiky, zkušenost s účetním programem POHODA, orientace v oblasti personální agendy. Jelikož máme dodavatele i ze zahraničí, tak základní znalost anglického jazyka písmem. Zároveň také očekáváme rovné jednání, věrnost a ochotu se nové věci naučit.
Nabízíme kromě finančního ohodnocení, prémií a věrnostních prémií také možnost práce z domu, flexibilní pracovní dobu. Po zaškolení a zvládnutí pracovních povinností dohodneme nové podmínky a navýšení finančního ohodnocení. Zároveň je i v oboustranném zájmu vzdělávání v oblasti legislativy HR, účetní agendy atp., které rádi zajistíme a uhradíme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?