- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Chceš být součástí silné společnosti, která je úspěšná ve svém oboru a zažít s námi hyperjízdu? Máš obrovskou příležitost, protože HyperMedia, a.s. právě rozšiřuje tým.
Jsi komunikativní a baví tě domlouvat akce? Máš kreativního ducha, kterého chceš využít v práci? Motivuje tě dobře odvedená práce a velké výzvy jsou tvým koníčkem? Potom na nic nečekej a přidej se k nám, protože vše je možné v HyperMedia, a.s.
Už se na tebe těšíme.
CO PATŘÍ MEZI NAŠE DENNÍ ČINNOSTI?
Kreativní vytváření slevových akcí na základě domluvy s klientem a to především v oblasti cestování a pobytů.
S vlastní strategií klienty telefonicky oslovíme s navázáním spolupráce a návrhem slevové akce.
Komplexně řešíme jednotlivé obchodní případy.
V případě úspěšné akvizice poradíme klientovi se sestavením slevové akce.
O klienty pečujeme a tvoříme si své portfolio.
CO HLEDÁME U SVÉHO KOLEGY?
Přirozený obchodní talent, dravost.
Ambice budovat si vlastní kariéru a být úspěšným obchodníkem.
Komunikativní vystupování.
Kreativní a inovativní přístup k práci.
Selský rozum.
Nebát se odmítnutí.
Orientaci na výsledek a dotáhnutí úkolů do cíle.
Umění pracovat i pod tlakem.
Výhodou je znalost anglického, německého nebo maďarského jazyka. Můžeš pak totiž komunikovat se zahraničními klienty a vystavovat o to zajímavější akce.
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou.
A DŮVODY, PROČ SE STÁT NAŠÍM NOVÝM KOLEGOU?
Práci na hlavní pracovní poměr, v přátelském kolektivu a příjemném, moderním pracovním prostředí na Praze 4.
Fixní plat a velice zajímavý provizní systém, který oceňuje nejen obchodní výsledky, ale také Váš přístup k práci.
Finanční i psychickou podporu během tvých začátků:) K dispozici máš interního kouče a teamleadera.
Než si vybuduješ své portfolio, máš od nás do začátku garanci mzdy 25 000 Kč.
Možnost kariérního růstu – je to opravdu jen na Vás, kam se vyšplháte, jasně a transparetně nastavujeme cíle.
Budeme rádi, když se v práci seberealizuješ a příjdeš s novými nápady.
Zaměstnanecké benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na veletrhy, do divadla a aquaparku, vouchery na ubytování, kosmetiku, gastro. Týmové soutěže a akce.
Nástup: leden 2017.
Máš talent, máš kuráž? Tak buď jedním z nás :-)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?