- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Po celé České republice máme více než 40 poboček, které ročně navštíví přes 300 000 zákazníků. Těm chceme být blíže nejen našimi službami, ale hlavně osobním a individuálním přístupem. Víme, že například stěhování a s tím související přepis energií, změna ve smlouvě nebo dotaz na vyúčtování spotřeby nejsou jednoduchá záležitost, proto jsme tady my. Věříme v transparentnost, slušné chování a empatii – a takové lidi k sobě hledáme.
Nehledáme pouhé zaměstnance. Hledáme komunikativní kolegy, kteří se nebojí výzev a chtějí být ve své práci aktivní a pomáhat našim zákazníkům s jejich požadavky.
V innogy na vás čeká propracovaný systém vzdělávání, díky kterému se stanete expertem v oblasti energetiky a prodeje doplňkových služeb.
A začínáme hned po vašem nástupu, kdy na vás čekají 4 týdny plně hrazeného školení, které probíhají v Praze nebo v Ostravě a částečně přes Teams.
V týdnech mezi jednotlivými školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
Jakmile se zaškolíte, tak vám s plněním prodejních plánů rád pomůže váš garant a vedoucí.
Je pro nás důležitá vzájemná důvěra a zázemí, mzdu budete mít na účtu vždy 11. den v měsíci.
Jaká řešení a produkty nabízíme?
🏠 Prodej elektřiny, zemního plynu a chytrých řešení pro domácnost.
💡 Tarifní poradenství – našim zákazníkům umíme zajistit optimální nastavení sazeb za odběr elektřiny a zemního plynu a tím snížení zbytečných výdajů.
🎓 Maturitní vysvědčení či diplom je u nás podmínkou.
💼 Fixní mzda je 26 000 Kč.
📈 Další úpravu mzdy v rámci kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících práce u společnosti).
🎉 Bonusovou složku, kde v jedné části hodnotíme kvalitu odvedené práce a v druhé prodeje.
🏆 Kvalitativní část bonusu činí 15% (3 900 Kč) z vašeho fixu a jde především o bezchybné zpracování požadavků zákazníků.
💰 Prodejní část bonusu je za uzavřené smlouvy a interní soutěže, v průměru si naši prodejci odnášejí 5 tis. měsíčně.
📝 Na začátek smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Co vás určitě potěší kromě fajn kolektivu?
🍔 Stravenkový paušál, kdy za 1 odpracovanou směnu o délce alespoň 3 hodin dostanete 116 Kč v čistém.
⏰ Zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny denně, a to podle otevírací doby pobočky po a st 8-17 hodin, út a čt 8-16 hodin, pá 8-15 hodin, so, ne - zavřeno.
🌴 45 dní volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době).
📚 Vypracovaný rozvojový plán kariérních cest a školení, díky kterým se více než třetina vedoucích vypracovala z pozice specialisty.
💡 Zvýhodněné ceny energií pro zaměstnance.
💰 27.000 Kč ročně, které můžete využít v našem benefitním portálu, např. na svou dovolenou, Multisport kartu, penzijní a životní pojištění, sport, divadlo, jazyky, nákup knih a spoustu dalšího.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.