- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Jsi komunikativní a baví tě administrativa? Ovládáš německý jazyk na komunikativní úrovni a rád/a by jsi jej aktivně využíval/a? Umíš navíc trochu anglicky a Excel ti není cizí? Pak hledáme možná právě tebe!
Pro předního dodavatele disků a digitálních služeb pro vzdělávací, informační a zábavní průmysl právě hledáme vhodného kandidáta do zákaznického servisu se německým jazykem!
Co budeš dělat?
Zpracovávat administrativní/ transakční úkoly v oblasti zadávání objednávek.
Zadávat všechny příchozí prodejní zakázky do Společného distribučního systému.
Sledovat prodejní objednávky.
Zajišťovat zpracování prodejních zakázek v časových limitech stanovených přímým nadřízeným/ dohodnutými ujednáními.
Udržovat efektivní komunikaci v cizím jazyce s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky.
Spravovat složky a data související s výkonem pozice.
Okamžitě řešit problémy /požadavky zákazníka.
Co od tebe očekáváme?
Německý jazyk na úrovni C1 – budeš mluvit s rodilými mluvčími. K tomu potřebuješ i angličtinu na úrovni B1, aby ses domluvil s kolegy.
Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu – tabulky a funkce ti nesmí být cizí).
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly – někdy to může být rutina.
Schopnost práce pod stresem směřované k daným lhůtám – objednávky musíme odeslat včas, zákazník nepočká.
Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou) – ale pokud budeš mít chuť pro zákazníky pracovat, bohatě to stačí.
Co ti za to nabídneme?
Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
5 týdnů dovolené.
Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Firemní akce.
Produkty zákazníků společnosti za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?