- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme solidní a dynamicky se rozvíjející česká společnost BusPlan.
Působíme více než deset let v oblasti zakázkové výroby a prodeje malých a středních autobusů. Jsme také oficiálním zástupcem společnosti BMC pro Českou a Slovenskou republiku.
Zajišťujeme servis a údržbu autobusů, užitkových a osobních vozidel, pneuservis, výměnu oken, kompletní čištění oken. Pro náš servis právě teď hledáme posilu do našeho skvělého týmu na pozici "servisní poradce".
Vaším hlavním úkolem bude komunikace se zákazníky servisu, kterým se budete po celou dobu zpracování zakázek věnovat. Na denní bázi budete přijímat zakázky, tvořit cenové nabídky oprav, stanovovat termíny jejich dokončení a poskytovat poradenství zákazníkům. Budete rozdělovat práci mezi jednotlivé mechaniky a kontrolovat aktuální stav oprav (rozsah a cenu) a kvalitu práce na daných zakázkách ve spolupráci s našimi mechaniky. Zákazníky budete o průběhu realizace opravy průběžně informovat a po jejím dokončení jim opravené vozidlo předvedete a předáte. Ve Vaší kompetenci bude také prodej služeb a zboží – náhradní díly a příslušenství, a doplňkové služby servisu.
Základní povinnosti a úkoly:
Je zodpovědný za počáteční kontakt se zákazníkem a slouží jako klíčový kontakt pro zákazníka během práce
Servisní poradce je zodpovědný za koordinaci práce prováděné pro zákazníka
Servisní poradce zajištuje potřebné náhradní díly na opravu, případně pro prodej přes pult
Vede komunikace se zákazníkem během provádění práce a jeho času stráveného v servisu
Servisní poradce zodpovídá za provedení následných kroků se zákazníkem po jeho návštěvě servisu
Pracuje v souladu s normami, předpisy, požadavky a strategiemi společnosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?