- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
*práce v mladém kolektivu, který Vám ve všem rád pomůže
*vzdělávání z různých školení spojené s možností kariérního růstu
*standartních 20 dní dovolené + 5 dní bonusového volna navíc
*příspěvek na stravování – stravenkový paušál
*zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment (autodíly, čistící a prací prostředky, atd.)
*balíček slev pro Vás i Vaši rodinu: výlet do Aquapalace, pobytové zájezdy, slevy do divadel, výhodné volání
*sleva na sport (Multisport karta)
*zdravotní benefity EUC Premium (24/7 zdravotní poradenství)
*firemní oblečení při nástupu do zaměstnání
*firemní akce – Beer fest, vánoční večírek
*do práce se dostanete pohodlně a ZDARMA firemním autobusem z metra Opatov, I.P.Pavlova a Smíchova
*zpracovávat, vyřizovat a evidovat reklamace z poboček a od zákazníků
*rozhodovat o oprávněnosti reklamace a posuzovat s ní spojené náklady
*komunikovat napříč oddělením a informovat manažera kvality
*kontrolovat a řídit činnosti asistenta a skladníka reklamačního oddělení
*vyhotovovat písemné rozhodnutí v případě neuznání reklamace
*zapojení do týmové práce při inovaci a rozvoji sortimentů a služeb
*máte komunikaci na skvělé úrovni a jste schopný/á dívat se na věci perspektivou zákazníka
*zvládáte stresové situace
*považujete spolehlivost a samostatnost za své přednosti
*máte vzdělání technického směru
*ovládáte práci na PC (uživatelská znalost) – Excel, Outlook
*vlastníte řidičský průkaz sk. B – jste aktivním řidičem
…PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME :-)
Nástupní mzda: 37.000 hrubého.
Pozice je vhodná i pro absolventy v oboru v auto-moto.
Nástup možný IHNED nebo DLE DOMLUVY.
Připojte se k našemu týmu. Neváhejte a zašlete Váš životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.