- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti v oblasti nákupu a logistiky a domluvíte se anglicky? Umíte svou práci dělat efektivně, zodpovědně a orientujete se v technickém nebo ekonomickém prostředí? Pak hledáme právě Vás! Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Stabilní česká společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: VEDOUCÍ NÁKUPU A LOGISTIKY (60 –75.000 Kč)
* Vedení týmu
* Vedení chodu nákupu a logistiky
* Řízení přepravy, evidence a skladování zásob
* Nákup materiálů a služeb
* Optimalizace nákladů
* Účast na auditech
* Komunikace a vyjednávání s dodavateli
* Spolupráce s odděleními společnosti
* Min SŠ vzdělání
* Praxi na podobné pozici - v nákupu nebo logistice
* Znalost práce s PC, MS Office
* AJ - komunikativní úroveň
* Schopnost vedení týmu
* Organizační a komunikační dovednosti
* Pečlivý a samostatný přístup
* Flexibilní pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Dotované stravování
* Práci ve stabilní společnosti
* Přátelský kolektiv
* Bonusy/ prémie
* Příspěvky na volnočasové aktivity
* Lokalitu: okres Trutnov

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.