- Plný úvazek

Společnost PATOK a. s. je poskytovatelem kvalitních průmyslových služeb se zaměřením na čištění a odstraňování technologických nečistot a odpadů. Naše služby jsou poskytovány s ohledem na ochranu životního prostředí a zakázky jsou prováděny s vysokým standardem bezpečnosti práce.
V současnosti disponujeme více než 30 vysoce výkonnými sacími a kombinovanými čisticími vozy, kterými poskytujeme služby, jakými jsou např. čištění a technické posouzení kanalizací, pravidelná údržba odlučovačů, čištění jímek a nádrží, vysávání nedostupných prostor atd.
proaktivní jednání s obchodními partnery při nabízení služeb firmy PATOK a. s.
zpracování nabídek
účast na výběrových řízeních
uzavírání smluvních vztahů se zákazníky
rozšiřování spolupráce a segmentace služeb
jako reprezentant firmy budete pečovat o stávající zákazníky, ale také vyhledávat nové příležitosti
povedete příslušnou evidenci a obchodní dokumentaci v CRM
budete se podílet na tvorbě marketingových kampaních, analýze trhu a cenotvorbě nabízených služeb
vynikající komunikační dovednosti
vyjednávací schopnosti
kreativní myšlení
týmovou spolupráci
vytrvalost a schopnost dosáhnout hodnotového výsledku – produktivity
nejméně středoškolské vzdělání, výhodou je technické zaměření, obor odpadové hospodářství, životní prostředí
řidičský průkaz skupiny „B“
ekonomické a právní povědomí
aktivní přístup k práci
schopnost týmové spolupráce
schopnost přizpůsobit se změnám
kritické myšlení a dovednost získat informace
dobrá znalost MS Office práce s PC
práci v zavedené a stabilní rodinné společnosti
odpovídající platové ohodnocení s cílovými bonusy
služební vůz, PC a telefon
stravenky v hodnotě 150 Kč
kromě 20 dnů dovolené dalších 5 dnů placeného volna (po úspěšně ukončené zkušební době)
možnost využívat benefity zaměstnavatele (vstupenky do divadla, bazénu, na hokej aj.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?