- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsou pro Vás francouzština a italština jazyky, kterými se domluvíte a rádi je využijete i v praxi? Tak teď máte jedinečnou příležitost! Do našeho menšího týmu obchodní/technické podpory hledáme parťáka nebo parťačku, jež bude komunikovat s našimi francouzsky a italsky mluvícími zákazníky. Zaučení do role našeho specialisty je samozřejmostí. Můžete se těšit na moderní výrobní společnost plnou zajímavých benefitů a možnost profesního růstu. Zašlete nám svůj životopis, rádi se s Vámi osobně setkáme! :)
* komunikace se zákazníky ve francouzském a italském jazyce
* zpracovávání nabídek a objednávek
* organizace obchodních schůzek a jednání (budete mít příležitost dostat se v rámci pracovních cest i do zahraničí, pokud budete chtít)
* práce s interním informačním systémem
* spolupráce v rámci menšího kolektivu, který je vždy nápomocný s jakoukoliv zapeklitou situací
* SŠ vzdělání s maturitou
* komunikativní znalost francouzského a italského jazyka
* ŘP. sk. B
* roční bonus ve formě 13. mzdy
* měsíční prémie ke mzdě (provize bez stropu)
* roční příspěvek ve výši 12.000 Kč, který lze rozdělit na životní/penzijní připojištění nebo na benefitní kartu, dle Vašeho uvážení
* pružná pracovní doba (dle domluvy)
* možnost homeoffice po zapracování
* dotované stravování
* služební telefon
* 5 týdnů dovolené
* podpora ve vzdělávání a další
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Tato nabídka je také vhodná pro: Lektory cizích jazyků, Obchodní zástupce, Pracovníky call centra, Customer care service, Obchodní referenty a další...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?