- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme česká společnost DELMART s.r.o., zaměřená na provozování supermarketů a bister s důrazem na kvalitní potraviny. Naší vizí je vytvořit důvěryhodný koncept kvalitních potravin v Česku. Dbáme na složení, zpracování a původ surovin, naše výrobky neobsahují zvýrazňovače chuti, syntetická barviva ani nekvalitní tuky, pouze nezbytné přídatné látky.
V DELMARTU pracujeme v malých týmech, kde se na sebe kolegové mohou spolehnout. Směny plánujeme na celý měsíc dopředu a vždy se vedoucí snaží se zaměstnanci domluvit. Pracovní prostředí je příjemné, stejně tak i zázemí zaměstnanců. Úklid zajišťuje úklidová firma. Cílem je obsloužit zákazníka, aby se rád vracel. V DELMARTU najdeš pěknou práci.
- otevření/zavření prodejny, počítání pokladny a odvod tržby, práce na pc v interním programu, mailová komunikace
- práce se zbožím – příjem zboží, doplňování, kontrola kvality, inventury, kontrola trvanlivosti, zavádění promoakcí, práce s elektronickými cenovkami
- obsluha zákazníků na pokladně
- příjemné a milé vystupování k zákazníkům i kolegům
- zodpovědnost, samostatnost a učenlivost
- zájem o dlouhodobou spolupráci- plynulá čeština slovem i písmem
- praxe v potravinách výhodou, ale rádi zaškolíme
- ochotu pracovat v ranních a odpoledních směnách – máme nerovnoměrné rozvržení pracovní doby
- sleva 30% ve všech prodejnách a bistrech
- měsíčně osobní hodnocení
- po zaškolení stravenkový paušál ve výši 115 Kč/ odpracovaná směna více jak 6 hodin
- možnost kariérního růstu na pozici vedoucí směny
- milý šéf s osobním přístupem
- pěkné pracovní prostředí s kvalitními produkty
- za každý odpracovaný kalendářní rok 1 den dovolené navíc do výše max. 5 dní
- odměna za doporučení nového kolegy
- možnost sportovat s Multisport kartou
Zaujala Vás tato nabídka? Neváhejte nám zaslat strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těšíme se na Vás!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.