- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor rozpočtu a účetnictví, oddělení zúčtovací – pracovní poměr
Obecně: místo výkonu: Jihlava, pracovní poměr na dobu určitou po dobu zástupu zaměstnance
Náplň práce: účtování příjmů (předpisy eskort, předpisy nákladů řízení), účtování předpisů nájmů a pronájmů bytových a nebytových prostor bez DPH nebo s DPH, účtování příjmů prostřednictvím platebních terminálů, účtování bankovních výpisů, vystavené faktury s DPH i bez DPH, vyúčtovací faktury, tvorba opravných položek k pohledávkám
Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe v ekonomickém směru, dobré znalosti práce na PC, kompletní znalost účetnictví a souvisejících předpisů, znalost daňové problematiky,spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost, ochota učit se novým věcem, dobré komunikační a organizační schopnosti, psychická odolnost, předložit výpis z rejstříku trestů
Výhodou: praxe v oblasti účetnictví, zkušenost se systémem SAP, znalost účetnictví a předpisů vztahujících se k účetnictví státní správy
Další informace: pružná pracovní doba – pondělí až pátek, termín pro zaslání životopisu: průběžně do 28.02.2025, možnost nástupu: od 1.5.2025 , součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes .
Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky a další benefity: platová třída 10 – příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe), zvláštní příplatek 2.500,– Kč, možnost osobní příplatku po zapracování, možnost rekreace v rezortním zařízení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.