- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, náměstek ředitele KŘ pro ekonomiku, odbor rozpočtu a účetnictví, oddělení zúčtovací – pracovní poměr
Obecně: místo výkonu: Jihlava, pracovní poměr na dobu určitou po dobu zástupu zaměstnance
Náplň práce: účtování příjmů (předpisy eskort, předpisy nákladů řízení), účtování předpisů nájmů a pronájmů bytových a nebytových prostor bez DPH nebo s DPH, účtování příjmů prostřednictvím platebních terminálů, účtování bankovních výpisů, vystavené faktury s DPH i bez DPH, vyúčtovací faktury, tvorba opravných položek k pohledávkám
Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe v ekonomickém směru, dobré znalosti práce na PC, kompletní znalost účetnictví a souvisejících předpisů, znalost daňové problematiky,spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita a samostatnost, ochota učit se novým věcem, dobré komunikační a organizační schopnosti, psychická odolnost, předložit výpis z rejstříku trestů
Výhodou: praxe v oblasti účetnictví, zkušenost se systémem SAP, znalost účetnictví a předpisů vztahujících se k účetnictví státní správy
Další informace: pružná pracovní doba – pondělí až pátek, termín pro zaslání životopisu: průběžně do 28.02.2025, možnost nástupu: od 1.5.2025 , součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes
.Případné doplňující informace je možné získat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky a další benefity: platová třída 10 – příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe), zvláštní příplatek 2.500,– Kč, možnost osobní příplatku po zapracování, možnost rekreace v rezortním zařízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?