OBCHODNÍK S ROZVOZEM - OLOMOUC (až 50 000 Kč + bonusy)

Olomouc
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Vhodné také pro

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Kdo by neznal tu známou melodii linoucí se ze žlutých vozů, která nás láká k nákupu výborných mražených produktů. Rodinná společnost Family Market s více než 28letou tradicí na českém trhu hledá do svých řad nové tváře, které budou rozvíjet obchod s mraženým zbožím.

Staňte se součástí společnosti jako OBCHODNÍK S ROZVOZEM. Umíme nabídnout hlavní pracovní poměr i spolupráci formou živnostenského oprávnění.

Náplň práce:

* rozvoz a prodej mražených produktů ve zvoleném regionu
* proaktivní oslovování stávajících i nových zákazníků
* rozvoz letáků v rámci prodeje mražených a suchých produktů
* plánování tras ve spolupráci s nadřízeným
* týmové porady a reporting nadřízenému

Co od Vás očekáváme:

* praxi s přímým prodejem
* ŘP sk.B
* výpis z karty řidiče
* potravinářský průkaz
* trestní bezhúhonnost
* časovou flexibilitu (pracovní doba 10-18:30h)

Co Vám můžeme nabídnout:

* náborový příspěvek 30.000,- Kč po odpracování 3 měsíců
* zaškolení formou mentoringu zkušenějších kolegů
* motivující mzdové ohodnocení s provizemi
* práci v zavedené společnosti a kvalitním sortimentem
* firemní oblečení
* diety
* zvýhodněné ceny na sortiment Family Market
* výhodné volání pro celou rodinu
* tankovací kartu za firemní ceny benzínu a nafty (v případě plnění nastavených cílů)
* práci formou HPP nebo na IČO

* Místo pracoviště: Olomouc

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!