- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA/CI na Dohodu o provedení práce (DPP)
Místo práce: Hlásná Třebaň a spádové obce, terénní práce
Forma spolupráce: Dohoda o provedení práce (DPP) – rozsah práce do 300 hodin ročně. Nabízíme flexibilní rozvržení práce dle dohody. Termín nástupu: Od 1. 9. 2025
• Provádění sociálních šetření a komplexní vyhodnocování potřeb klientů, kteří se ocitli v nepříznivé sociální situaci.
• Poskytování sociálně-právního poradenství a odborné krizové pomoci.
• Zajišťování a koordinace služeb v oblasti sociální prevence a rehabilitace.
• Aktivní zjišťování potřeb obyvatel a koordinace poskytování sociálních služeb pro klienty.
• Případné metodické vedení a podpora pracovníků v sociálních službách.
• Spolupráce s dalšími organizacemi a institucemi s cílem zajistit komplexní pomoc klientům.
• Odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka (ce):
- Ukončené vyšší odborné vzdělání (VOŠ) získané absolvováním akreditovaného vzdělávacího programu v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, nebo sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
- Nebo ukončené vysokoškolské vzdělání (VŠ) získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.
• Plná svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Bezúhonnost se prokazuje výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší tří měsíců.
• Zkušenosti v oblasti sociální práce jsou velkou výhodou, avšak nejsou podmínkou.
• Schopnost samostatné a zodpovědné práce, důslednost a spolehlivost, časová flexibilita.
• Aktivní řidič/ka (řidičský průkaz skupiny B) je nezbytností pro terénní povahu služby.
• Ochota k dalšímu profesnímu vzdělávání v rozsahu minimálně 24 hodin za kalendářní rok, které je ze zákona povinné pro sociální pracovníky.
• Smysluplnou a odbornou práci, která má pro klienty zásadní význam a je nepostradatelná pro celou společnost.
• Podporu zkušeného týmu a metodické vedení.
• Možnost dalšího profesního rozvoje a vzdělávání v oboru
Pokud Vás naše nabídka oslovila a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na nebo nás kontaktujte na zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na spolupráci!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.