- 70 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
V naší fotolaboratoři je každý den potřeba odborníka, který se bude věnovat údržbě a servisu našich tiskových a dokončovacích strojů. Tyto zařízení hrají klíčovou roli při vytváření našich fotoproduktů, včetně fotoknih, fotoobrazů a fotokalendářů. Moderní technika je srdcem naší výroby.
Pokud máte o tuto pracovní příležitost zájem a máte potřebné dovednosti, rádi bychom vás pozvali do našeho týmu.
- údržba a seřizování tiskových a dokončovacích strojů spolu se stroji na výrobu fotografií
- účast na preventivních prohlídkách
- komunikace s ostatními členy týmu a mateřskou společností
- střední odborné vzdělání v oboru slaboproud
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni min. B1
- výhodou je praxe při provádění oprav strojů a zařízení
- dobrá orientace v dokumentaci strojů a zařízení
- oprávnění podle vyhl. 50/1978 Sb., min. § 6
- znalost práce na PC
- pozitivní přístup, spolehlivost, schopnost práce v kolektivu
- zázemí silné a stabilní společnosti
- ranní směny
- možnost profesního a kariérního růstu
- kantýna, stravenkový paušál
- jazykové a profesní kurzy
- masáže, multisportka a další

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.