- 26 490 – 34 970 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Terénní služba rodinám s dětmi nabízí pomoc a podporu pro rodiny s dětmi ve věku do 18 let, které se ocitly v nepříznivé životní situaci, a kde by mohlo dojít k ohrožení zdravého vývoje dítěte.
Těšit se můžete na práci ve stabilní organizaci a přívětivém kolektivu.
· pracovat s dětmi a jejich rodiči a podílet se na řešení jejich nepříznivé životní situace,
· zprostředkovávat klientům kontakt s institucemi, společenským prostředím a dalšími návaznými službami,
· vést spisovou dokumentaci, pracovat na tvorbě metodických materiálů,
· organizovat setkání s rodinami a podílet se na akcích a chodu služby.
· kvalifikaci sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách 108/2006 (to znamená vyšší či vysokou školu v oboru - sociální práce, sociální pedagogika, humanitární práce, sociální politika, sociální patologie, právo či speciální pedagogika)
· zájem o problematiku práce s dětmi a rodinami,
· výborné komunikační dovednosti, kreativitu a zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce, schopnost pružně reagovat na změnu,
· řidičský průkaz skupiny B,
· pozitivní myšlení, odolnost vůči stresu, trpělivost a laskavý přístup.
· HPP na úvazek 1.00 (na dobu určitou, s možností prodloužení pracovní smlouvy),
· plánovaný nástup v lednu 2025 (případně dle domluvy),
· základní plat 30 000 – 35 000 brutto,
· 5 týdnů dovolené,
· možnost využití firemního mobilního tarifu a další bonusy,
· vzdělávání v oboru, školení, stáže,
· pestrou, nestereotypní práci, s velkým prostorem pro kreativitu a rozvoj,
· kvalitní a dlouhodobou podporu pro výkon a zvládnutí pracovní pozice.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis a motivační dopis v maximální délce jedné A4.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?