- 60 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s přípravou stavebních zakázek? Baví vás komunikace s dodavateli a hledání nejefektivnějších řešení? Hledáte práci, kde uplatníte organizační schopnosti a detailní přístup k rozpočtům i smlouvám?
Tak nám zašlete Váš životopis na pozici:
PŘÍPRAVÁŘ STAVEB (40 - 52.000 KČ)
* Účast na realizaci stavebních zakázek
* Kontrola projektové dokumentace
* Organizace výběru dodavatelů a prověřování rozpočtových položek
* Kontrola úplnosti podaných nabídek od subdodavatelů
* Příprava návrhů smluvních podmínek a objednávek pro subdodavatele
* Koordinace se stavbyvedoucími a účast na výrobních výborech, pracovních poradách i kontrolních dnech
* Spolupráce s projektanty při hledání nejvhodnějších řešení
* Zajišťování administrativní agendy projektu včetně změnových listů a jejich evidence
* SŠ/VŠ stavebního směru
* Praxe na obdobné pozici
* Schopnost efektivně komunikovat, samostatně a aktivně pracovat, spolehlivost
* Přehled o stavebních materiálech a používaných technologiích
* Znalost softwaru RTS Build Power je vítána
* Ovládání programu AutoCAD a schopnost číst a chápat projektovou dokumentaci
* ŘP sk. B je výhodou
* 5 týdnů dovolené
* Pružná pracovní doba
* Firemní mobilní telefon a notebook
* Možnost home office
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Finanční příspěvek na rekreaci a kulturu
* Stravenky a Multisport karta
* Možnost stálého profesního a osobního rozvoje
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.