- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Buďte součástí týmu, který má celosvětový přesah. Budete pracovat v pěkné kanceláři v Brně, kde Vás čeká spolupráce s dalšími developery, konzultanty a support týmem. Podělíte se na vývoji a implementaci nové verzi MS Dynamics NAV/365 Business Central pro ostatní pobočky po celé Evropě.
Buďte ten, kdo se dostane do super týmu na pozici:
NAVISION DEVELOPER - JUNIOR/MEDIOR (50-65.000 Kč)
* Technická implementace nejnovější verze Navisionu na pobočkách v Evropě
* Spolupráce s konzultanty a developery po celé Evropě pro vytvoření skvělého designu
* Vývoj pomoci systému C/AL a AL
* Datamigrace ze současného do nové verze ERP systému
* Práce s Team Foundation Server, NAV Store a PowerShell
* Převod celého systému z C/AL do AL kódu
* VŠ vzdělání v oboru informatiky
* Alespoň základní znalost jazyku C/AL, znalost AL je výhodou
* minimálně 1 rok praxe na pozici vývojáře NAV
* Zájem o development MS Dynamics NAV/365 Business Central
* Ochotu se učit novým technologiím
* Znalost anglického jazyka na úrovní B2+
* 25 dní dovolené a 5 sick days k tomu
* Pružnou pracovní doba a možnost home office
* Možnost seberealizace a nadstandardní finanční ohodnocení
* Vytvoření si vazeb po celé Evropě v rámci lokálních teambuildingů při implementaci
* Multisport kartu pro Vás a Vaši rodinu
* Mobilní telefon dle Vašeho výběru
* Ovoce, kávu a čaj vždy po ruce
* Práci formou HPP
* Uvítáme muže i ženy, ale klidně i jednorožce, pokud bude splňovat požadavky v rámci znalostí :)
* Místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?