- 34 000 – 36 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. pozice: Výkon státní správy v přenesené působnosti – zajišťování agend an úseku sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny. Stanovení opatření k zajištění ochrany dítěte. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Další požadavky (vč. splnění předpokladů – 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka) znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a důslednost; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme praxi v sociální oblasti. Nicméně toto prac. místo je vhodné i pro absolventy právnických fakult vysokých škol.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 10. 10. 2025. Výběrové řízení proběhne v říjnu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci Volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?